13 лютого 2015

Символічний тризуб у вигляді птаха / Sterling silver trident / tryzub pendant

Цього року я випадково була присутня 1 вересня на першому уроці у школі.
Зокрема говорили звідки пішов наш тризуб та шо він символізує. Мені дуже соромно, але я не знала тої версії, що він ніби птах, який "падає" на здобич. Згадується сокіл чи ястреб.
Згодом у фейсбуці я натрапила на зображення такого птаха. Автора я не запам'ятала і не змогла потім його знайти. Каюся. Але ідею зробити саме такого птаха не змогла залишити. Хоч мені він нагадує більш миролюбну пташку :)
Sterling silver trident / tryzub pendant




2 коментарі:

  1. Дуже гарний кулон!
    Трохи додам про історію, якщо можна. Важається, що тризуб - то не просто умовний птах, а сокіл, який був символом Володимира Великого. Оце в Івано-Франківську статуя Воломира у стіні храму, на плащі добре видні птахи.
    http://instagram.com/p/puDovdieKj/?modal=true

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Круто!! Здається, я не дуже уважно прочитала про походження)) Про сокіла побачила и глибше не лізла - сором! :))

      Видалити