16 лютого 2015

Завзята впертість / Sterling silver black onyx ring

Коли я отримувала освіту ювеліра-монтувальника нам повідомили, що спеціалізація ювеліра-закріпника, то зовсім інша справа... І до нашого навчального плану це не має ніякого відношення.
Коли ми вивчали як робити касти для камінців, то я благала хоч загальних пояснень як то "повідло у булочку попадає"... Дізналась, теоретично.
І коли я показала у який каст я планую вставити камінець, з мене відверто поглузували і оголосили вирок: ти такого не зробиш!
Я?! Не зроблю?! Ха!
Зробила... Закріпник - то дійсно інша майстерність :) Тому я трохи повихваляюсь, але більше своєю завзятістю. Тільки ви іншим ювелірам не показуйте цю каблучку, бо мені буде соромно за технічне виконання)))
Sterling silver black onyx ring

Немає коментарів:

Дописати коментар