18 березня 2015

Як паяти зі зворотнього боку

Я хочу показати за допомогою чого можна паяти зі зворотнього боку.
Моя найулюбленіша - така ось конструкція із дроту ніхрому (2мм)
Дріт придбала на будівельному ринку. Конструкцію зігнула власноруч. Єдиний недолік - якщо слабенький пальник, то буде важно прогріти добре деталь.

Інший варіант, але який теж вимагає потужного полум'я - металева сітка (наче стальна)
В мене не зроблена для неї підставка, бо я нею майже не користуюся, тому поклала її на шматки дошки. Це занадто низько і важко підібратися знизу. Краще зробити із дроту коло і довгі ніжки. Я в когось з дівчат бачила таку конструкцію. Наче у Марії Буланової...

Ну і найпростіший варіант, то шматки паяльної дошки. Я собі відрізала декілька та будую конструкції в залежності від потреб.


Я впевнена, що можна багато ще чого вигадати!

Note: Паяння під іншим кутом значно полегшує справу

2 коментарі:

  1. От дякую! А я не могла придумати, як воно знизу паяти - думала вже купувати підставку. А можна ж власноруч все зігнути. Суттєва економія.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені здається, що можна вигадати багацько варіантів :)

      Видалити