15 травня 2015

Розподіл кола на рівні частини

Дуже часто виникає потреба розподілити коло, кільце чи щось інше округле на рівні частини. У підручниках є цілі таблиці зі значенніми долей при певному діаметрі. Але щоб кожного разу не вираховувати, виміряти, розмічати - є таке спасіння - готова схема розподілу кола на різну кількість рівних частин.
Такою табличкою зі мною поділився мій вчитель-ювелір і я йому за це безмежно вдячна! :)
Бо з нею все дуже просто. Обрали потрібну кількість частин (з 3 до 12), приклали деталь, розмітили та працюєте дали :)
Я завантажила максимальний розмір файлу, спробуйте його роздрукувати. Якщо вийде погано, будемо щось думати.

Note: Зробіть свою творчість простішою



2 коментарі:

  1. Відповіді
    1. Та я ж тільки відсканувала і виклала. Але я намагалась знайти в інеті щось схоже - не знайшла. Тому мабуть це самостійно малювалось :)

      Видалити