16 червня 2015

Як зробити кут на дроті чи пластині

Я дуже полюбляю геометричні форми, тому кути у моїх роботах зустрічаються часто. Але коли я тільки починала їх робити, то нічого в мене не виходило! І так і сяк, а вони все одно були якість округлі... Я страждала, та шукала ту саму ідеальну форму...
Але що на дроті, що на рівній поверхні згиналися лише отакі округлості
Але таємниця є і я вам її розповім! ;)
Беремо пластину (для дроту ті ж самі дії) та помічаємо де в нас буде згин
Беремо лобзик та рівно за наміткою робимо неглибоке пропилювання
Рівно на таку глибину, з якої надфіль не вискочить на початку роботи.
Далі в залежності від необхідного куту згину ми обираємо потрібний надфіль. Чим гостріше нам потрібен кут, тим ширше має бути кут надфилю.
Але мова йде про кути від 90 до 180 градусів!
Гострий кут таким чином ви навряд зможете зробити. Гострий кут - це лише спаювання двох окремих дротів чи пластин
Отже обираємо надфіль. Я використовую для кутів трикутний, квадратний чи флах (ніж).
Важливо заздалегідь визначити потрібний! Бо надпиляти - зігнути перевірити - розігнути та розпиляти більший кут ви не зможете. Після згинання та розгинання метал зламається!
Обраним надфілем робимо пропилювання потрібної глибини
Згинаємо заготівлю та запаюємо по місцю згинання
Ось ми і отримали наш загострений кут!

P.s. А ви сподівалися у ювелірці оминути наріжний камінь? ;)


2 коментарі:

  1. я самотужки додумалася до пропилів, але не до надфилів :)) дякую за урок!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж спочатку у дроті кути лобзиком пиляла!! :) Треба ж було ще з обох боків однаковий нахил зробити!)))) А от коли почала надфилем виправляти нерівності, щоб спаяти добре, тоді і допетрила)))

      Видалити